مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 12:502023-07-31سياسي

برگزاری نخستین مسابقات آزاد گوهرتراشی کشور در خراسان جنوبی 


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی گفت: مجوز برگزاری مسابقات آزاد گوهرتراشی برای اولین بار در کشور اخذ شده که در مهر ماه در استان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن کامرانی فرد پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: مجموعه آموزش فنی و حرفه ای با هدف تربیت نیروی کار در استان به اجرای برنامه های آموزشی پرداخته و آنها را تدوین و راهبری می کند.

وی تصریح کرد: این آموزش ها در حوزه خواهران و برداران و در بخش های خصوصی و دولتی ارائه می شود.

فعالیت 386 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای دارای مجوز در خراسان جنوبی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش دولتی با بهره گیری از 94 مربی رشته های آموزشی متفاوتی در استان ارائه می شود، یادآور شد: بیش از 550 حرفه مهارتی در قالب 102 کارگاه آموزشی در 19 مرکز ثابت و شعب شهری راهبری شده به طوری که آموزش های بخش دولتی در سال 1401 به میزان 23 هزار و 700 نفر دوره در قالب بیش از 4 میلیون نفر ساعت بوده است.

کامرانی فرد با بیان اینکه در حوزه بخش خصوصی افرادی در کنار آموزش های دولتی سرمایه گذاری در این بخش کرده اند، افزود: در استان 386 آموزشگاه بخش خصوصی مجوز تأسیس دریافت کرده که تعداد 237 آموزشگاه ویژه بانوان، 121 مورد دو منظوره و 10 آموزشگاه ویژه بردارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مسابقات آزاد گوهرتراشی کشور در خراسان جنوبی 

برگزاری نخستین مسابقات آزاد گوهرتراشی کشور در خراسان جنوبی